Kasutame küpsiseid, et pakkuda sulle parimat kasutuskogemust. Kui jätkad meie lehekülje kasutamist, tähendab see, et nõustud küpsiste kasutamise, privaatsuspoliitika ning kasutustingimustega.

OK Rohkem infot

Abikeskus

Alustamine

Mis on TVPlay Premium?

TVPlay Premium on Baltikumi suurim voogedastusteenus, mida saad vaadata kas üle tvplaypremium.ee keskkonna või läbi TVPlay Premium äpi. 

Toome Sinuni piiramatu ligipääsu rahvusvaheliselt tuntud filmidele, sarjadele, lastenurgale ja spordiülekannetele. Eesti TVPlay Premiumist leiad ka kodumaiseid populaarseid sarju ja filme.

Teenuse tarbimiseks on Sul vaja ainult tvplaypremium.ee keskkonna kasutajakontot ja internetiühendust.

 

TVPlay Premium kuulub All Media Baltics gruppi. 

Millistel seadmetel TVPlay Premium töötab?

TVPlay Premium app töötab nii Androidil kui ka iOS kasutavatel seadmetel:

- Android alates versioonist 4.1 (kõik funktsioonid ei ole saadaval), kõik funktsioonid on saadaval alates versioonist 4.4
- iOS alates versioonist 8

Millist materjali ma TVPlay Premiumist leida võin?

Filmid, seriaalid, telesaated, dokumentaalid ja live spordi ülekanded.

Kuidas ma saan TVPlay Premium kasutajaks?

TVPlay Premium teenuse kasutamiseks registreeru tasuta veebilehel www.tvplaypremium.ee. Nutiseadmes TVPlay Premium teenuse kasutamiseks lae alla app.

Mida on mul TVPlay Premium kasutamiseks vaja?

TVPlay Premium kasutamiseks vajad stabiilset internetiühendust, minimaalne allalaadimise kiirusega 3Mbit/s, seda nii arvuti kui nutiseadme kasutamisel.

Kui kiire peab mu internetiühendus olema?

3 Mbit/s

Tehnilised nõuded arvutile TVPlay Premium kasutamiseks

Arvutis TVPlay Premium teenuse vaatamiseks vajad sa järgmisi seadeid:

  • PC Windows Vista või uuem OS tarkvara
  • Mac OS X 10.5.7+ või uuem OS tarkvara

Ning uusimat brauserit: Chrome, Internet Explorer, Firefox, Opera

Täpne brauseri ja operatsioonisüsteemi sobivustabel: 

  • Browseri ja operatsioonisüsteemide sobivustabel:
      Chrome Safari Firefox Opera* IE 9 IE 10 IE 11 Edge
    WinXP Ei Ei Ei Ei Ei Ei Ei Ei
    Win Vista Jah Ei Jah Jah Ei Ei Ei Ei
    Win 7 Jah Ei Jah Jah Ei Ei Ei Ei
    Win 8 Jah Ei Jah Jah Ei Ei Jah Ei
    Win 8.1 Jah Ei Jah Jah Ei Ei Jah Ei
    Win 10 Jah Ei Jah Jah Ei Ei Jah Jah
    Mac OS X Jah Ei Jah Jah Ei Ei Ei Ei

    * Opera kasutamisel tuleb välja lülitada funktsioon Opera Turbo

Milliseid spordiülekandeid ma perepaketist näen?

TVPlay Premium vahendusel saada kaasa elada suurimatele ülemaailmsetele spordivõistlustele ja spordisarjadele. Seda kõike rohkem kui 2500 tunni otseülekannete vahendusel.
Ööpäev läbi saad kaasa elada TVPlay Sport otsepildile ja lisaks veel kuuele otsekanalile, mis kannavad üle LIVE spordisündmusi.

Tänavusel hooajal jõuavad Viaplay vahendusel Sinuni:


Jalgpall:
- UEFA Meistrite liiga
- UEFA Euroopaliiga
- UEFA Superkarikas
- Inglise Premier liiga
- Inglise liiga karikas - FA CUP
- Saksamaa liiga karikas - DFB Pokal

Jäähoki:
- Kontinentaal hokiliiga

Korvpall:
- Turkish Airlines korvpalli euroliiga
- Balti korvpalliliiga

Motosport:
- WRC
- MotoGP
- Vormel 3


Kergejõustik:
- IAAF Teemantliiga

Rattasport:
- UCI Rattavõistlused
Poks:
- Poksivõistlused üle maailma

Muu:
- Iganädalased ülevaated ja tipphetked paljudest muudest spordialadest

Konto seaded

Miks ma pean TVPlay Premiumis registreeruma?

TVPlay Premium on tasuline teenus, olgugi, et pakume sulle ka tasuta perioodi. Selleks, et teenust tarbida ka tasuta perioodi jooksul on vajalik registreerumine. 

Kuidas registreeruda?

Registreerimine on väga lihtne. Külasta TVPlay Premium veebilehte ning täida kõik vajalikud andmed. See võtab aega alla 3 minuti.

Mis on TVPlay Premium registreerumise eelis?

Pärast registreerimist on teil juurdepääs kogu TVPlay Premium teenusele. Kui te ei registreeri siis näete platvormi aga te ei saa seda kasutada.

Kui ma TVPlay Premiumшы registreerun, siis ega te ei hakka mulle pidevalt saatma tüütuid e-kirju, mis mulle huvi ei paku?

Me hoolime sinu privaatsusest ja arvestame sinu soovidega. Sa võid alati keelduda meie uudiskirjade saamisest klikkides uudiskirjas olevale lingile, misjärel sulle enam uudiskirju ei saadeta. 

Teenus ja arveldus

Mida tähendab seadme registreerimine?

Seadme registreerimine tähendab, et saate kontrollida, milliseid seadmeid saab ühendada TVPlay Premium teenusega ja milliseid seadmeid mitte.

Kui mitut seadet saan oma perepaketi tellimusega kasutada?

Registreerida saab kuni 5 seadet aga korraga saab kasutada ainult 2 neist.

Kui palju perepaketi teenus maksab?

Perepaketi kuutasu on 9,99 eurot kuus, mis on vaid 3 eurot rohkem kui meelelahutusepaketi teenus.

Kuidas saan alustada oma TVPlay Premium perepaketi teenust?

Kui te ei ole veel meelelahutuspaketiga liitunud, saate tellida perepaketti "Minu konto" tellimuse alammenüüst. Kui te olete juba meelelahutuspaketiga liitunud, tuleb valida "Aktiveeri perepakett" samas alammenüü ning järgige edasisi juhiseid.

Kuidas oma teenust tühistada?

TVPlay Premium teenuse saate lõpetada logides sisse tvplaypremium.ee kontosse ja valides "Minu konto". Seejärel vali lehekülje vasakult poolt "Teenus". Vali "Tühista teenus" seejärel muutub konto mitteaktiivseks. Kui te olete eelnevalt sooritanud 30 päeva makse, arvestage, et  konto on aktiivne kuni  tasutud perioodi lõpuni.

Mis on TVPlay Premium perepakett? Kas mul on seda vaja?

Perepaketis on suur valik filme, seriale ja spordisündmuseid igale maitsele. Seda kõike teie nutiseadmes või  ja arvutis.

Kas te tagastate raha, kui ma oma tellimuse tühistan?

Ei, raha ei maksta tagasi, TVPlay Premium on ettemaksu põhine teenus. Konto jääb avatuks kuni makstud perioodi lõpuni.

Kuidas tasuda TVPlay Premium tellimuse eest?

TVPlay Premium teenuse eest saate tasuda kasutades oma Visa või Mastercard krediitkaarti või deebetkaardi, millel on lubatud internetimaksed. Me ei toeta Maerstro ja American Expressi kaarte. Kui makse ei õnnestu, soovitame kontrollida kas olete internetipangas andnud nõusoleku kasutada seda kaarti internetis tehtavateks ostudeks. Ühtlasi saate tasuda meie partnerite kaudu, vormistades teenuse läbi Tele2-e või TVPlay Home. 

Kas ma saan kasutada TVPlay Premiumi välismaal?

Teenus on täies mahus saadaval Eestis, Lätis ja Leedus vastava riigi IP aadressiga kasutajatele. Eesti TVPlay Premium sisu ei pruugi olla täies mahus kättesaadav ka Lätis ja Leedus kasutades. 

Mida tähendab korduv makse?

See tähendab, et Teil on vaja teha ainult esimene makse, järgmise 30 päeva makse tehakse automaatselt. Tellimuse saate tühistada "Minu konto" menüüst.

Kuidas maksta PayPali kontoga?

PayPali maksete kasutamiseks on vajalik eelnevalt konto registreerida (sisenege veebilehele ja järgige juhiseid https://www.paypal.com/lv/webapps/mpp/home). Hiljem lisage oma PayPali andmed TVPlay Premium kontole. Seda saab teha "Minu konto" alammenüüs "Teenus" menüüs.

Kas ma saan maksta TVPlay Premium teenuse eest seda nutiseadmest kasutades?

Jah, te saate tasuda ka nutiseadet kasutades. Selleks tuleb siseneda TVPlay Premium seadetesse ning valida "Telli" seejärel järgige edasisi juhiseid. Alates järgmisest maksest toimib tasumine automaatselt (rohkem teavet maksete info all).

Funktsioonid

Mis on TVPlay Premium rakendus iPadide ja iPhone'ide jaoks?

iPadile ja iPhonele saate appi alla laadida Appstore'ist.

Kas ma saan vaadata TVPlay Premium mobiilse seadme või televiisori kaudu?

Jah, TVPlay Premiumi saab vaadata paljudes seadmetes (rohkem teavet; "Teenuse kasutamine"). Teleris vaatamine on võimalik Chromecast seadme abil.

Millistel seadmetel on TVPlay Premium teenus kättesaadav?

TVPlay Premium on saadav kõigile Android ja iOS seadmetele, koos uusima tarkvara versiooniga (rohkem teavet; "Teenuse kasutamine").

Mis on TVPlay Premium rakendus Androidi seadmete jaoks?

Android seadmetele saate appi laadida Google Playst. 

Milline on minimaalne internetiühenduse kiirus, mida vajan TVPlay Premium vaatamiseks mobiiltelefonil või tahvelarvutil?

3 Mbit/s

Ka ma saan vaadata varem eetris olnud spordiülekandeid (timeshift)?

Muidugi saab. 
Järelvaatamine on TVPlay Premiumisse sisse ehitatud - hoiame arhiivis kuni 48h telepilti.

Veebipleieris toimi nii:

  1. käivita selle kanali live striim, mida soovid tagantjärele vaadata
  2. pleieri alaosast leiad punase riba, kliki või lohista kursor ribal soovitud kohta
    1. kursori juures leiad ka pisipildid, mis aitavad õiget aega valida
    2. kui soovid tagasi kerida rohkem, kui 2h, jätkub punane riba pleieri vasakus ääres
    3. tagasi saab kerida kuni 48h
  3. kanal alustab mängimist valitud kohast minevikus

Mobiilipleieris toimi nii:

  1. käivita selle kanali striim, mida soovid tagasi kerida
  2. kliki punasele nupule "Otse", nupp muutub halliks
  3. ekraani allserva ilmub kerimisriba
  4. keri tagasi soovitud ajale
  5. pleier hakkab mängima valitud ajahetkest minevikus

 

Tõrkeotsing

Millist internetiühendust on mul vaja videote sujuvaks vaatamiseks minu arvutil?

Et olla kindel, et TVPlay Premium töötab arvutis ja pilti saab vaadata katkestusteta on vajalik stabiilne internetiühendus. Internet võib-olla läbi kaabli või traadita ühendus läbi 4G ruuteri.

Mul on kiire internetiühendus, aga videote esitus ei ole sujuv. Mida teha?

Põhjuseid võib olla erinevaid, siin on levinumad neist:

  • tasub kontrollida kas teie seadmel on uusim tarkvara. Samuti võib proovida seadme taaskäivitamist, mis muudab seadme toimimise kiiremaks.
  • kui vaatate videot veebis, siis tasub kontrollida, kas veebibrauser on uuendatud kõige viimasele versioonile
  • internetiühendus võib olla ebastabiilne

Kui tarkvara ning internetiühenduse poolest on kõik korras, tasub proovida ka järgnevat:

TVPlay Premium püüab Sulle näidata videosid maksimaalse kvaliteediga. Et seda teha, valib pleier automaatselt video kvaliteedi sinu internetiühenduse kiiruse järgi - mida kiirem ühendus, seda kõrgema kvaliteediga video hakkab mängima. Kõige kõrgema kvaliteediga video nõuab aga arvutilt üsnagi palju võimsust. Kui video nõuab rohkem jõudlust, kui arvuti suudab hetkel anda, ei pruugi mahamängimine olla sujuv. 

Mida teha?

  • kui tegu on sülearvutiga ning kasutad seda akutoitel,  on arvuti võimsus tavaliselt piiratud. Ühenda toitekaabel, siis töötab arvuti suuremal võimsusel
  • proovi muuta video kvaliteeti madalamaks - kliki pleieris hammasratta ikoonile ning vali väiksem video kvaliteet (pildikvaliteedi muutumine võib võtta minuti)

 

Kuidas saan vahetada videokvaliteeti?

Vaikimisi on video kvaliteet automaatne olenevalt     teie interneti ühendse kiirusest. Kui soovite määrata kvaliteeti käsitsi saate seda teha nutiseadme seadetes, valides ühe kvaliteedi seadetest (kõrge, keskmine, madal) või valides konkreetse video kvaliteeti vajutades hammasratta ikooni parempoolses alumises nurgas ja valides soovitud video kvaliteet.

Kas ma saan vaadata videot GPRS- või CDMA-mobiilühenduse kaudu?

Kahjuks ei, 2G ja GPRS Interneti kiirus ei ole piisavalt TVPlay Premium jaoks. TVPlay Premium kasutamiseks peab olema vähemalt 3G mobiilne internet.                            

Soovin vaadata filme HD-kvaliteediga. Mida peaksin tegema?

TVPlay Premium sisu ei ole jagatud HD ja SD kvaliteetide vahel. Puudub võimalus valida HD valiteeti. TVPlay Premium sisu (eriti filmi) on HD kvaliteediga, märkad seda kui vaatad teenust suurelt ekraanilt.

Miks ma ei saa video keelt vahetada?

Kui teil ei õnnestu muuta osade saadete keelt Eesti keelseks siis ilmselt antud saatel puudub Eesti keelne tõlge. Veendumaks, et soovitud saatel on tõlge saadaval taaskäivitage app või kui te kasutate arvutit, värskendage TVPlay Premium veebilehte.                                      

Mida peaksin tegema, kui video esituse ajal kaob internetiühendus?

Sellisel juhul ei pea midagi tegema, sest niipea kui taastub interneti ühendus saab jätkata teenuse kasutamist.

Ma ei näe videotel tõlkeid?

Enamik TVPlay Premium sisu on varustatud Eesti keelsete subtiitritega, seda juhul kui saade on tõlgitav. 

Kui ma videot vaadata proovin, saan teate, et ma ei asu Eestis, kuigi tegelikult asun küll. Mida peaksin sellisel juhul tegema?

Sellisel juhul on interneti teenusepakkuja andnud teile IP aadressi mis ei ole Eesti IP aadress. Võtke ühendust oma interneti teenusepakkujaga.

Miks videod ei mängi?

Miks videod ei mängi?

Kui video ei lähe mängima, siis kontrolli, kas kasutad meie poolt toetatud brauserit ja operatsioonisüsteemi siit

Juhul, kui kasutad meie poolt enamsoovitatud brauserit Chrome, kontrolli, et sul oleks brauseri kõige värskem versioon. 

Kui tegemist on brauseri kõige värskema versiooniga, siis soovitame proovida alljärgnevat: 

1. Mine filmi või sarja lehele, mida sa ei ole enne üritanud vaadata. 
2. Vajuta Play ja oota 2 minutit. 
3. Lae lehekülg uuesti ja vajuta uuesti Play. 

Kui video endiselt ei mängi, siis: 

1. Kopeeri brauseri aadressiribale kiri chrome://components/
2. Leia sealt kirje Widevine Content Decryption Module
3. Kui selle versiooni number on 0.0.0.0, tähendab see, et moodul ei ole installitud. 
4. Vajuta nuppu "Check for update"
5. Navigeeri tagasi filmi lehele ja proovi käivitada videot uuesti. Video peaks nüüd mängima. 

Juhul, kui kõik eelnev ei aita, võta meiega julgelt ühendust. 

Miks ma ei saa subtiitreid vahetada?

Kui saate sisu on Eesti keelne siis harilikult subtiitrite valik puudub. Veendumaks, et soovitud saatel puuduvad subtiitrid taaskäivitage app või kui te kasutate arvutit, värskendage TVPlay Premium veebilehte.          

Miks TVPlay Premium ei tööta mobiilse internetiga?

TVPlay Premium ei pruugi töötada teie seadmes mitmel põhjusel: - Veenduge, et seade vastab tehnilistele nõuetele; - Võimalik, et teie mobiilse internetiühenduse kiirus ei sobi TVPlay Premium teenuse kasutamiseks. Või ei ole mobiilse interneti teenus saadaval. Võimalik , et teie nutiseade ei ole lisatud TVPlay Premium kontole. Saate kontrollida TVPlay Premium "minu konto" menüüs.

Miks ma ei saa vaadata videot HD kvaliteedis?

Sellisel juhul ei ole antud saate sisu HD kvaliteedis saadaval.